بدون احساس

    هیچکی نمیدونه الان چقدر بی حسم.(حتی تو هم نمی دونی آسمون) چقدر مزخرفه! یه چیزایی رو میگم...که اصلا حقیقت ندارن؛اما دروغ هم نیستن. یعنی شاید بشه اسمشو گذاشت "تظاهر"!!! بماند که در چه حد از تظاهر کردن بدم میاد...

    صدای موسیقی و صدای بارونم که تو گوشم باشه احساس برام نداره...آسمون ابری...حتی آسمون و ماهم که جلوی چشمام باشن احساس برام ندارن...

    می دونم بی رحمانس.شایدم اصلا نمی دونم...شاید بازم دارم تظاهر می کنم به دونستن.آخه احساس بی رحمی ندارم! بی رحمانس ولی حقیقت اینه.احساس خوب نبودن حال تو هم حتی احساس بهم نمیده...چقدر راحت می تونم آدما رو بهم بریزم!شایدم نمی تونم و توهم زدم که با حرفام یه نفر تو کل دنیا بهم می ریزه...هه هه...شاید همه مثل من بی حس شدن!

    گفتی گاهی از کارایی که می تونی بکنی می ترسی...ولی من از هیچی نمی ترسم!چون ترسم یه احساسه!...و من حسی ندارم...

    این بار حرفامو بی دلیل نگفتم.دلیلش اینه که بالاخره یه وقتی...یه جایی...یه نفر حتی باید بدونه که حقیقت فعلی من زیبا نیست.اصلا زیبا نیست؛چون یکی از نعمت های خدا رو ندارم... احساس...ندارم...



نظرات شما عزیزان:

KIMIA
ساعت1:11---25 شهريور 1392
roshanak yade elinaoftadam to vampire on dialogi ke estefan behesh goft : to bayad ye chizi hess koni ! bad dashtan mitarsondanesh ke ehsase tars ro tosh be vojod biaran ! hala age mikhai barat ehsase tars be vo0jod biaram ye sari be collectione film ham bezanam va chanta filme kho0b behet moarefi konam ke dge ghashan ehsasatet biad
پاسخ:he he...na merci! vampire ro dg vel kardam,javad shod!


negin
ساعت23:36---20 شهريور 1392
هه هه هه هه هه هه هه! یادم رفت خصوصیش کنم!شرمنده!
پاسخ:کلا دونفری باید خودمونو معرفی کنیم به بیمارستان تخصصی آلزایمر نوجوانان!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392 | 22:58 | نویسنده : roshanak |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.